• Plataforma educativa i audiovisual de convivència

• Un projecte gratuït i de fàcil ús

• Una webserie de dues temporades

• Guies didàctiques que acompanyen l'audiovisual

• Un projecte per joves i per a joves

ATENCIÓ
Després de les dues primeres temporades de Nosaltres en què des de la fundació Montblanc, hem impulsat i fet possible la creació d'aquest projecte, en estreta col·laboració amb un grup de joves voluntaris autodenominat Young Souls, que l'ha presentat a diversos concursos en què ha obtingut guardons com a millor webserie, millor director, millor actor i altres, i donada la qualitat cinematogràfica que ha anat assolint, el projecte ha anat evolucionant cap a temes que excedeixen els nostres objectius.

Per aquest motiu les següents temporades així com la resta d'activitats vinculades amb el projecte que actualment es poden trobar a Youtube, Instagram, Tik Tok i altres xarxes i plataformes, pertanyen exclusivament als seus realitzadors.

Esperem que la sèrie segueixi recollint els mateixos èxits que fins ara !!!

Projecte educatiu

Nosaltres

creiem en la educació en valors

UN PROJECTE EDUCATIU I AUDIOVISUAL

Projecte educatiu i audiovisual realitzat expressament per sensibilitzar i fer reflexionar els adolescents

• Eduquem
    des d'una perspectiva interactiva i visual portem temes que preocupen als adolescents a l'aula perquè parlin i reflexionin.

Innovem
    amb 5 ficcions rodades expressament pel projecte i supervisades per docents voluntaris de Catalunya.

Gratuïtat
    absolutament tot el material de l'programa és gratuït per a tots els centres educatius que vulguin treballar amb el projecte a l'aula.

Sensibilització

L'assetjament escolar

El tema principal dels cinc capítols. Tractem com aquest assetjament ha portat a les xarxes socials i aportem solucions positives per combatre-

La dona i el gènere

El gènere femení és al centre de la història perquè, tant els homes com les dones, puguin reflexionar sobre la visió del gènere femení en l'adolescència.

Les xarxes socials

Són una eina que molts adolescents utilitzen sense haver rebut una educació sobre elles. Per això, mostrem les conseqüències d'un mal ús d'aquesta eina.

Els pares

Intentem apropar la família en la vida dels adolescents no com un enemic, sinó com algú a qui explicar els problemes i que els pot ajudar.

El racisme

Lluitem perquè cada vegada siguin menys pronunciades les diferències entre ètnies a l'edat adolescent on la descoberta d'un mateix pren molta força.

L´ amistat

És un dels aspectes més rellevants en l'adolescència. Per aquest motiu, exemplifiquem diverses situacions on l'enfrontament, el diàleg i el perdó són presents.

Objectius

Amb "Nosaltres" pretenem:

Proporcionar eines educatives gratuïtes
Educar en valors als adolescents
Oferir solucions creatives als conflictes socials

Audiovisual

Oferim dues webseries compostes per peces de curta durada on es tracten temes com l'assetjament escolar, el gènere, la relació amb els pares i amb els amics i les xarxes socials. Dirigides a les tutories o les assignatures d'ètica i ciutadania de Cicle Superior de Primària, ESO, Batxillerat i Cicles.

En l'apartat de capítols, podreu veure la sinopsi de les peces, així com la durada de cadascuna i l'enllaç a les activitats pedagògiques que proposem per complementar els vídeos.

Registre

Si us resulta interessant el que heu llegit, només heu de registrar-vos a la plataforma; és un procediment curt i senzill. Després, tindreu accés directe a la visualització de l'contingut i de les activitats de manera totalment gratuïta. Es podran registrar tants usuaris com siguin necessaris per a utilitzar còmodament els materials sense cap tipus de compromís.

Recordeu que nomès podeu accedir registrats

El nostre equip

El projecte audiovisual i educatiu produït per Fundació Montblanc per a la promoció de la dona ha estat possible gràcies a diverses entitats i empreses que han col·laborat i han cregut des del principi: Atrápalo, Col·legi Sant Marc de Sarrià, Epic, Princess Margaret, DomesticoRent Barcelona, Blanquerna Facultat de Comunicació i la Filmoteca de Catalunya.

A més, els dossiers d'activitats s'han escrit a partir de l'experiència de personal docent voluntari de el programa "Mou Fitxa" de la Fundació que, de manera totalment altruista, han aportat els seus coneixements en les dinàmiques que proposem i podrà trobar una vegada que aconsegueixi registrat.

Pel que fa a l'factor audiovisual, Montblanc ha comptat amb el suport d'un equip de joves (Young Soul) que no només han aportat la seva professionalitat, sinó les seves pròpies experiències.

Gràcies a la qualitat audiovisual del projecte, hem guanyat diversos reconeixements cinematogràfics on es destaca la proximitat i naturalitat a l'hora de treballar conflictes adolescents a través de la ficció