hosting gràcies a

Benvingut!

Entra com usuari registrat per accedir a tot el contingut

SOS Ucraïna

La situació actual a Ucraïna, requereix una resposta de solidaritat i suport per tal de protegir les persones que fugen. Des del inici del conflicte, Fundació Montblanc ha col·laborat amb altres entitats per acollir famílies refugiades i proporcionar-les un lloc on allotjar-se i cobrir les necessitats bàsiques, gràcies a la vostres donacions.

Fins al mes d'agost, les families han estat a una casa a Rodonyà. Actualment totes es troben insertades en habitatges compartits, moltes d'elles treballant, i els infants a l'escola. Treballem per aconseguir cobrir el mínim vital, així com la seva reinserció professional.

Seguim necessitant la teva col·laboració urgent a través d'aquests mitjans:

• Donació per BIZUM: Entra a l'aplicació del teu banc, busca el menú “donar a ONG”, introdueix el codi 03367 i fes la donació que vulguis.
          • Donació per compte bancari: CAIXABANK ES28 2100 5516 8622 0008 5907
          • Donació mitjançant targeta de crèdit/dèbit o via PayPal:

No oblidis enviar un mail amb les teves dades si necessites certificat de desgravació fiscal: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

En col.laboració amb:

Muntaner 341, Planta 3 - 08021, Barcelona