• Educació per al desenvolupament

• Guies didàctiques que acompanyen l'audiovisual

• Un projecte gratuït i de fàcil ús

Projecte educatiu

En el vientre del Congo

creiem en la educació en valors

UN PROJECTE D'EDUCACIÓ PER AL DESENVOLUPAMENT

El projecte vol conscienciar sobre la precària situació sanitaria i els reptes que ocasiona.

• Eduquem
    des d'una perspectiva interactiva i visual portem temes que preocupen als adolescents a l'aula perquè parlin i reflexionin.

Gratuïtat
    absolutament tot el material de l'programa és gratuït per a tots els centres educatius que vulguin treballar amb el projecte a l'aula.

Sensibilització

La pobresa

La maternitat

L'ajut

El paper de la dona

La igualtat d'oportunitats

La vocació

Amb "En el vientre del Congo" pretenem:

Proporcionar una eina educativa.

Educar en valors als adolescents.

Mostrar una solució davant la situació sanitària al Congo.

Audiovisual

Oferim un vídeo composat per dues parts: la visió d’una mare que ha de donar a llum i la visió d’una doctora que treballa a l’hospital.

Es tracten temes com la maternitat i els drets humans.

Dirigit a les tutories o les assignatures d’ètica i ciutadania de l’ESO, Batxillerat i Cicles.

Registre

Si us resulta interessant el que heu llegit, només heu de registrar-vos a la plataforma; és un procediment curt i senzill. Després, tindreu accés directe a la visualització del contingut i de les activitats de manera totalment gratuïta. Es podran registrar tants usuaris com siguin necessaris per a utilitzar còmodament els materials sense cap tipus de compromís.

Recordeu que nomès podeu accedir registrats

Amb la col·laboració de:

El projecte audiovisual i educatiu produït per Fundació Montblanc per a la promoció de la dona i Muzungu producciones ha estat possible gràcies a diverses entitats i empreses que han col·laborat i han cregut des del principi: Centre Hospitalier Monkole, Fundación amigos de Monkole i Ebale.

Muntaner 341, Planta 3 - 08021, Barcelona