Camperoles

Promovem l'organització de camperoles de Kimbondo

• Informació

Fitxa tècnica

Localització: Kimbondo (RD del Congo).

Objectiu del projecte: Promoure la formació i iniciatives relacionades amb l'agricultura i productivitat.

Contrapart: ONG CECFOR.

Col·laboradors: Diputació de Barcelona, Ajuntament de Barcelona, IESE Alumni, Fundación Caja Navarra i donants privats.

Beneficiaris: 100 dones camperoles anuals.

La República Democràtica del Congo és un dels països amb el IDH més baix del món. Encara que és un país ric en recursos, sofreix alts índexs de pobresa i totes les problemàtiques socials, de salut i econòmiques derivades.

• Què fem

Camperoles

El nostre objectiu és promoure la sobirania alimentària dels pobles, que inclogui el dret a l'alimentació, l'accés a la terra, als recursos naturals i als béns comuns, i a la producció i distribució alimentàries sobre la base de la sostenibilitat mediambiental, social i econòmica.

Promovem la modernització progressiva dels mètodes productius, la introducció d'activitats que millorin l'impacte qualitatiu, quantitatiu i de gènere de les produccions dutes a terme per les poblacions de les comunitats agrícoles de Mont-Ngafula.

El projecte respon a la meta de la Justícia econòmica en tant millorar el temps, el poder corporatiu i garantint la seguretat alimentària de les seves famílies, satisfent les necessitats més bàsiques. Així mateix, es millora l'economia a nivell comunitari el que contribueix a millorar la societat.

• Com ajudar

Com ens pots ajudar

Ajuda’ns a formar a les camperoles del Congo.

• Pots fer un donatiu a través de PayPal aquí:

• Per BIZUM amb el codi: 03367