hosting gràcies a

Benvingut!

Entra com usuari registrat per accedir a tot el contingut

Creiem
en el projecte "Nosaltres", creiem en l'educació en valors

Nosaltres

El projecte educatiu i audiovisual

realitzat expressament per sensibilitzar i fer reflexionar als adolescents.

• Eduquem — des d'una perspectiva interactiva i visual portem temes que preocupen als adolescents a l'aula perquè en parlin i reflexionin.

• Innovem — amb 5 ficcions rodades expressament pel projecte i supervisades per docents voluntaris de Catalunya.

• Gratuïtat — absolutament tot el material del programa és gratuït per tots els centres educatius que vulguin treballar amb el projecte a l'aula.

• Futur — comencem amb aquesta tanda de capítols amb perspectives de seguir fent de nous, sobre temes diferents, de manera anual.

L'assetjament escolar

El tema principal dels cinc capítols. Tractem com aquest assetjament s'ha portat a les xarxes socials i aportem solucions positives per combatre'l.

El gènere i la dona

El gènere femení està en el centre de la història perquè, tant els homes com les dones, puguin reflexionar sobre la visió del gènere femení en l'adolescència.

Les xarxes socials

Són una eina que molts adolescents utilitzen sense haver rebut una educació sobre elles. Per això, mostrem les conseqüències d'un mal ús d'aquesta eina.

Els pares

Intentem aproximar la família en la vida dels adolescents no com un enemic, sinó com algú a qui explicar els problemes perquè puguin ajudar.

El racisme

Lluitem perquè cada vegada siguin menys pronunciades les diferències entre ètnies a l'edat adolescent on el descobriment d'un mateix pren molta força.

L'amistat

És un dels aspectes més rellevants en l'adolescència. Per aquest motiu, exemplifiquem diverses situacions on l'enfrontament, el diàleg i el perdó són presents.

Coneix la Fundació

Si vols saber més de nosaltres

Com funciona

Per conèixer el funcionament del programa

Newsletter Fundació Montblanc

Subscriu-te si vols més informació dels projectes i activitats que fem.

Muntaner 341, Planta 3 - 08021, Barcelona