hosting gracias a

Bienvenido!

Recuerda loguéate para acceder a todo el contenido

Falten

Dies
Hores
Minuts
Segons

per tancar inscripcions

Inscripció de l'1 de febrer a l'1 de juny

Caçatalents

Temàtica

En aquesta colònia podràs treure l'artista que portes dins.  Expressa't! Crea! Diverteix-te! A Can Bajona  t'estem esperant perquè comparteixis el teu talent amb nosaltres.

del 13 al 18 juliol

De 3r a 5è de primària

Associacions: Caliu, Cantarell, Carena, Isard, Llar, Pallars, Rimaia, Singlada, Sínia i Trasmall.

Tallers de manualitats

Circuit d'aventura

Activitats esportives i gimcana

Balls i coreografies

Jocs aquàtics i de nit

Altres activitats i excursions

Objectius de formació

Les activitats estan pensades perquè les nenes es diverteixin mentre treballem diferents valors tan necessaris en la nostra societat. Volem donar una formació integral de la persona en les colònies d'estiu a través de l'amistat, generositat, responsabilitat, lleialtat... Tota una sèrie de valors molt importants per a la vida i pel seu futur.

Entorn

Can Bajona està situada al Solsonès, al Pre-Pirineu, envoltada de boscos que ofereixen un paisatge muntanyenc.

Allotjament

Can Bajona

25290 Clariana de Cardener, Solsonès (Lleida)

www.canbajona.com