Falten

Inscripció de l'1 de febrer a l'1 de juny

Caçatalents

Temàtica

En aquesta colònia podràs treure l'artista que portes dins.  Expressa't! Crea! Diverteix-te! A Can Bajona  t'estem esperant perquè comparteixis el teu talent amb nosaltres.

del 13 al 18 juliol

De 3r a 5è de primària

Associacions: Caliu, Cantarell, Carena, Isard, Llar, Pallars, Rimaia, Singlada, Sínia i Trasmall.

Tallers de manualitats
Circuit d'aventura
Activitats esportives i gimcana
Balls i coreografies
Jocs aquàtics i de nit
Altres activitats i excursions

Objectius de formació

Les activitats estan pensades perquè les nenes es diverteixin mentre treballem diferents valors tan necessaris en la nostra societat. Volem donar una formació integral de la persona en les colònies d'estiu a través de l'amistat, generositat, responsabilitat, lleialtat... Tota una sèrie de valors molt importants per a la vida i pel seu futur.

Entorn

Can Bajona està situada al Solsonès, al Pre-Pirineu, envoltada de boscos que ofereixen un paisatge muntanyenc.

Allotjament

Can Bajona

25290 Clariana de Cardener, Solsonès (Lleida)

www.canbajona.com