Protecció de dades

En compliment de la LOPD 15/1999 i de la LSSI-CE 34/02, s’entendrà que totes les dades personals han estat facilitades a Fundació Montblanc amb l’autorització expressa perquè siguin incorporades en un fitxer de tractament automatitzat. Així mateix, s’informa que podrà exercitar, respecte de les dades personals facilitades, els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició enviant una carta a Fundació Montblanc o enviant un correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., sol·licitar, en el seu cas, que se li remetin les dades de caràcter personal que obrin en els fitxers de la fundació als efectes de la seva consulta, o la seva possible rectificació, o bé que es cancel·li i/o revoqui l’autorització.