• Cooperació, educació i cultura

Fundació Montblanc

20 anys

promocionant la dona

Des de 1998, a Montblanc lluitem diariament per promoure el desenvolupament humà a Catalunya i a altres països del món com: Bolívia, l'Índia, la República Democràtica del Congo, Kenya, Costa D'Ivori...

Posem especial èmfasi a la protecció de la infància, la joventut i la dona. Tot això gràcies a un equip de més de 150 voluntaris repartits per tota Catalunya i un patronat format per professionals de diverses arees.

How we met
NEWSLETTER MONTBLANC

Subscriu-te si vols més informació dels projectes que fem.

© Fundació Montblanc per a la promoció de la dona. Carrer de Sants 14-16, Principal - 08014, Barcelona