Musical Solidari pel Projecte Kimlea de Kenya

Valldor i el Col·legi Major Bonaigua fan Peter Pan el musical per a recaptar fonts pel projecte Kimlea.

Com cada any, en plena època de Nadal, el Col·legi Major Bonaigua i Valldor celebren el fi de trimestre fent un musical on tots els pares són convidats. A més a més, es tracta d'un acte totalment solidari i és que, el que es recapti, va directament al projecte Kimlea que té la Fundació Montblanc per a la promoció de la dona a Kenya. Un projecte en el qual donem beques a joves que es vulguin formar i pretenguin obrir el seu propi negoci en un entorn on fer-ho és gairebé impossible.

El musical solidari d'aquest any és una adaptació de Peter Pan on tots han posat moltíssima energia perquè surti molt bé. És per això que Montblanc espera amb ganes el dia en què es faci el musical. Recordeu, doncs, que teniu una cita el Diumenge 17 de desembre a les 18 hores al Col·legi Major Bonaigua i que, només per 5 € que val l'entrada (pels menors de 10 anys és gratuït), podreu gaudir d'unes hores ben entretingudes, plenes de màgia i solidaritat. De fet, ells mateixos et conviden dient això: "Reviu la màgia de les aventures de la teva infància. Perquè tots els nens creixen; excepte un.".

No us ho podeu perdre!