Festa "Les Corts Coopera 2015"

El passat dissabte 3 d'octubre es va celebrar la ja tradicional Festa "Les Corts Coopera", un passeig per les cultures de tot el món, organitzat per les entitats de Cooperació del Districte.

La Fundació, com cada any, va participar amb un estand a través del qual va difondre la seva activitat i, en concret, els projectes "Prevenció i lluita contra la SIDA en 5 zones de salut de Kinshasa, RDC" i "Drets Humans i capacitació de joves universitàries que generin iniciatives de ciutadania a Kinshasa, RDC".

La festa va comptar amb la presència dels Castellers de Les Corts, i també amb la ja tradicional col·laboració d'Artixoc, i es va articular sota el lema "Menja't el món"; mentre les famílies van poder participar en les proves de ginkana, penjant les seves creacions en un plafó del carrer, les entitats vam gaudir de la oportunitat d'explicar els nostres projectes.

Enguany, la festa va comptar amb un estand de venda d'entrepans i begudes, a benefici de les entitats del districte. Podeu veure aquí el vídeo de la festa.