Un projecte amb futur: DOTS

Aquests dies hem tingut l'oportunitat de viatjar al Regne Unit, dins el marc del projecte 2015-3-ES02-KA105-007226. A més de gaudir d'un discret bon temps, hem pogut compartir tres dies de treball intens amb un equip multidisciplinari excepcional, tots ells treballadors de joventut plens d'experiència, il·lusió i ganes.

Les entitats participants (The Rosetta Foundation (IE), Ateneum Foundation (SWE), DHEF-The Baytree Project (UK) i Fundació Montblanc (SP) van ser rebudes a Ashwell House, residència d'estudiants a Londres. La trobada ha servit per conèixer a fons les tasques i serveis que gestionen els nostres socis en el dia a dia, així com les experiències obtingudes en el seu treball amb joves voluntaris procedents de diversos backgrounds. i també per determinar les necessitats d'aprenentatge dels joves que desenvolupen programes de voluntariat a les nostres entitats , i que descrivim com les habilitats DOTS (per les seves sigles en anglès): Desenvolupament de noves destreses, oportunitats d'èxit personal, treball en equip i ciutadania activa.

Gràcies, Caroline, Olive, Alba, Bea, Ana i Maria Pilar per participar! Ben segur que aquesta primera trobada serà el marc de molts altres projectes en comú!