• 2 premis pel projecte educatiu
  • Ja hem acabat el rodatge!
  • Una aventura per compartir
  • Valldor solidari amb Kenya
  • 2 premis pel projecte educatiu "Nosaltres"!

La plataforma educativa i audiovisual "Nosaltres" que la Fundació Montblanc va estrenar al febrer, s'ha endut dos premis per a "millor actriu" i una selecció oficial en tres festivals de cinema.

• Ja hem acabat el rodatge!

La Fundació Montblanc ja està preparant nous continguts audiovisuals per a la seva plataforma educativa: "Nosaltres".

• Una aventura per compartir

I el grup de voluntaris va aconseguir el seu somni. Tot va començar l'estiu passat. Quin és el teu somni, Núria? - Viure una experìencia a l'Àfrica. I la Núria, juntament amb un bon grup de persones, es va posar en marxa per al Projecte Kimlea. Primer va venir la gent, l'etapa de formació, la cerca de recursos, el contacte amb tanta gent generosa que ens va ajudar... L'estada a Kènia, del 25 d'agost al 10 de setembre... I ara ja estem de tornada, havent viscut l'experiència més enriquidora de la nostra vida... almenys fins ara! Kimlea Training Center de Kenya, un projecte d'apoderament de la dona en el qual la Fundació porta molts anys treballant. Si voleu veure com ens va anar, podeu llegir les entrades del bloc d'aquells dies.

• Valldor solidari amb Kenya

Valldor representa el musical "Aladdin" al Centre Cívic Casinet de Sants a favor de Kenya.

Colònies

Organitzem colònies i activitats d'estiu de caire formatiu per a nens i joves

Mou fitxa!

Participa al nostre programa de voluntariat per a totes les edats

Promoció cultural i educativa

Dóna suport a projectes de formació a través de centres culturals

Et necessitem!

Dóna'ns una mica del teu temps i contribueix a fer entre tots un món millor

The Greastest Showman Solidari

Valldor us convida al musical solidari "The greatest Showman" pel projecte Kimlea de Kenya.
      16-11-18
    • Presentació

Presentació "Nosaltres" Temporada 2

El pròxim 26 de novembre es celebrarà l'estrena de la nova temporada de "Nosaltres", l'acte serà a les 19h a la Filmoteca de Barcelona.
      26-11-2108
    • Presentació

Presentació "Nosaltres" Girona

Presentació del projecte educatiu audiovisual "Nosaltres". L'acte es celebrarà el dia 13 de novembre, a les 18:30h a l'Auditori Josep Irla.
      13-11-2018

Festa de Voluntaris

Planificació i agraiment de les colonies 2018 - 2019.
      10-11-2018