El Mirador

INSCRIU-TE!

Enigmàtium

Temàtica
Saps qui viu a Baker Street? De qui són aquestes empremtes? Quin és l'enigma del dia?
All llarg d'aquestes colònies posaràs en joc totes les teves destreses per descobrir 1.000 i un enigmes que et mantindran en constant vigilància...
Ajuda’ns a resoldre l’enigma de Port del Comte. En un indret extraordinari, emularem al mític detectiu Sherlock Holmes i cercarem les pistes per resoldre el misteriós cas d’El Mirador.

Mirador A

del 6 al 13 de juliol

Associacions: Caliu, Cantarell, Carena, Isard, Llar, Pallars, Rocabruna, Sínia i Trasmall

Mirador B

del 29 de juny al 6 de juliol

Associacions: Fontclara, L'Escó, Rimaia, Rumbau, Septimània, Singlada, Torxa i Undaris

Tallers de manualitats

Tubbies

Activitats esportives

Cuina, balls i altres activitats

Circuits d'aventura

Excursions

Objectius de formació

Les activitats estan pensades perquè les nenes es diverteixin mentre treballem diferents valors tan necessaris en la nostra societat. Volem donar una formació integral de la persona en les colònies d'estiu i reforçarem valors comel companyonatge, el respecte, la generositat i la fortalesa.

Entorn

El Mirador Port del Comte està situat a peu de pistes de l'estació d'esquí alpí del Port del Comte, on podreu viure una experiència única en contacte amb un entorn de mitja i alta muntanya.

Allotjament

Edifici Mirador

25284 La Coma i la Pedra (Lleida) - (Solsonès)

Tel. 973 48 40 38