Can Rigol

INSCRIU-TE!

La volta al món!

Temàtica

Vine a conèixer els grans continents del món i aprèn de les diferents cultures. Entre visites a la granja, excursions i diversos tallers, Can Rigol es transformarà en la seu de unes Olimpíades i en diferents països en 5 dies. Preparat per fer la volta al món i experimentar i conèixer noves cultures!

Can Rigol

15 al 20 juliol

Associacions: Cantarell, Caliu, Rocabruna i Sínia

Tallers de manualitats

Granja

Activitats esportives i gimcana

Balls i coreografies

Jocs aquàtics i de nit

Altres activitats i excursions

Objectius de formació

Les activitats estan pensades perquè les nenes es diverteixin mentre treballem diferents valors tan necessaris en la nostra societat. Volem donar una formació integral de la persona en les colònies d'estiu a través: de l'amistat, generositat, responsabilitat, lleialtat... Tota una sèrie de valors molt importants per a la vida i pel seu futur.

Entorn

Un dels grans atractius de Can Rigol és la seva privilegiada ubicació: es troba en el parc Natural del Garraf, on es gaudeix d’un clima temperat.

Allotjament

Can Rigol