Can Rigol

INSCRIU-TE!

La volta al món!

Temàtica

Vine a conèixer els grans continents del món i aprèn de les diferents cultures. En només cinc dies Can Rigol es transformarà en la seu d'unes Olimpíades i en diferents països. Preparat per fer la volta al món!

Can Rigol

del 15 al 20 juliol

De 3r a 5è de primària

Associacions: Caliu, Cantarell, Rocabruna i Sínia.

Esport

Manualitats

Balls i coreografies

Activitats esportives i ginkana

Jocs aquàtics i de nit

Altres activitats i excursions

Objectius de formació

Les activitats estan pensades perquè les nenes es diverteixin mentre treballem diferents valors tan necessaris en la nostra societat. Volem donar una formació integral de la persona en les colònies d'estiu a través: de l'amistat, generositat, responsabilitat, lleialtat... Tota una sèrie de valors molt importants per a la vida i pel seu futur.

Entorn

Can Rigol es troba a 1 km del centre del poble de Begues, ubicat dins del parc Natural del Garraf, uns 400 m sobre el nivell del mar i on es gaudeix d’un clima marítim i temperat. Gran part del terme municipal està poblat per vegetació mediterrània, fonamentalment pins, roures i alzines.

Allotjament

Can Rigol