Astúries

Inscripció de l'1 de febrer al 2 de juny

INSCRIU-TE!

VI Campus d'emprenedoria

"Building your personal brand"

Has pensat alguna vegada que avui estàs construint la teva pròpia marca personal? Tot el que et passa i el que fas va construint la teva personalitat. Tot el que consumeixes són inputs de la teva marca personal. I tot el que mostres són els outputs de la teva marca. Per què no tries el teu personal branding?

Astúries

del 29 de juny al 7 de juliol

Associacions: Fontclara, l'Escó, Septimània, Singlada, Torxa i Undaris

Organitzat per la Fundació Fase.

Tallers de comunicació i creativitat

Workshops de fotografia

Surf i paddle surf

Excursions i visites culturals

Descens del riu Sella en canoes

Esport

Objectius de formació

Les activitats tenen com a objectiu estimular a adolescents la capacitat d'observar el seu entorn amb sensibilitat a les necessitats dels altres, la creativitat per a desenvolupar projectes que generin un canvi social profund i durador, i la capacitat d'aprendre a adquirir les qualitats per a superar les dificultats que sorgeixen quan s'emprèn i es posa en marxa qualsevol iniciativa.

Entorn

Durant la colònia, el grup s'allotjarà en el col·legi Peñamayor, situat en plena naturalesa envoltat d'àmplies zones verdes a Siero, en el centre d'Astúries, i pràcticament equidistant d'Oviedo, Gijón i Avilés.

Allotjament

Colegio Peñamayor