Fàcil, còmode i gratuït

El programa educatiu "Nosaltres" busca proporcionar eines educatives i audiovisuals de manera que siguin accesibles per a tothom de la manera més senzilla possible.

Com funciona

Audiovisual

Oferim 5 peces de curta durada on es tracten temes com l'assetjament escolar, el gènere, la relació amb els pares i amb els amics i les xarxes socials. Dirigides a les tutories o les assignatures d'ètica i ciutadania de Cicle Superior de Primària, ESO i Batxillerat.

Sinopsi

En l'apartat de capítols, podreu veure la sinopsi de les 5 peces, així com la durada de cadascuna i l'enllaç a les activitats pedagògiques que proposem per complementar els vídeos.

Registre

Si us resulta interessant el que heu llegit, només heu de registrar-vos a la plataforma en un procediment curt i senzill. Després, tindreu accés directe a la visualització del contingut i de les activitats de manera totalment gratuïta. Es podran registrar tants usuaris com siguin necessaris per a utilitzar còmodament els materials sense cap tipus de compromís.

Objectius

Amb "Nosaltres" pretenem:

• Proporcionar eines educatives gratuïtes.

• Educar en valors als adolescents.

• Donar solucions creatives a conflictes socials.

NEWSLETTER MONTBLANC

Subscriu-te si vols més informació dels projectes que fem.

© Fundació Montblanc per a la promoció de la dona. Carrer de Sants 14-16, Principal - 08014, Barcelona