Servei per escoles

Dinamitzacions a l'aula

El actors van a la vostra classe!

Després de projectar els 4 primers capítols, en el cinquè visionat, dues actrius que apareixen en la websèrie, juntament amb un professional en educació de la Fundació, assisteixen a impartir una dinamització d'una hora per promoure el debat i la reflexió amb els alumnes.

Què fem?

Partint de la guia d'activitats pedagògiques que proposem per a la cinquena sessió, els actors fan diverses dinàmiques (preguntes, debats i jocs de rol) amb l'objectiu de promoure, com a conclusió dels visionats, la reflexió en els següents àmbits:

• Molts conflictes neixen per no escoltar l'altre.
  • El diàleg és una bona solució per arreglar els problemes.
  • Els adults no són enemics.
  • No passa res per demanar ajuda.

Amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona

Les primeres dinamitzacions s'han dut a terme sobre la primera temporada a l'àrea de Barcelona. Gràcies a les bones experiències, a partir de 2019, es podran fer sobre la 2a i començarem a obrir-nos a altres territoris.

Authentic Tradition

Sensibilització + Dinàmiques + Proximitat

Our Philosophy
NEWSLETTER MONTBLANC

Subscriu-te si vols més informació dels projectes que fem.

© Fundació Montblanc per a la promoció de la dona. Carrer de Sants 14-16, Principal - 08014, Barcelona