Plataforma

Una plataforma moodle d'accés totalment gratuït per disposar del contingut tantes vegades com vulguis. Només t'has de registrar.

Públic

Docents, psicòlegs, responsables de centres culturals i monitors d'entitats de lleure, poden gaudir del projecte sense compromís.

Educació

Oferim cinc ficcions de curta durada realitzades expressament per tractar temes que preocupen als adolescents a l'aula de 5è, 6è, ESO i Batxillerat.

Dossiers

A la plataforma, podràs trobar dossiers pedagògics elaborats per docents de Catalunya on es proposen activitats sobre els vídeos per treballar a l'aula.

Què oferim?

Si us voleu fer una idea més detallada de què oferim a nivell de contingut audiovisual, podeu veure el teaser que vam fer del projecte per presentar-lo als diversos col·laboradors que ens han ajudat a fer possible el programa educatiu.

Teaser

El nostre equip

El projecte audiovisual i educatiu produït per Fundació Montblanc per a la promoció de la dona ha estat possible gràcies a diverses entitats i empreses que han col·laborat i han cregut des del principi: Atrápalo, Col·legi Sant Marc de Sarrià, DomesticoRent Barcelona, Blanquerna Facultat de Comunicació i la Filmoteca de Catalunya.

A més a més, els dossiers d'activitats s'han escrit a partir de l’experiència de personal docent voluntari del programa "Mou Fitxa" de la Fundació que, de manera totalment altruista, han aportat els seus coneixements en les dinàmiques que proposem i podreu trobar un cop us hagueu registrat.

Pel que fa al factor audiovisual, Montblanc ha comptat amb el suport d'un equip de joves que no només han aportat la seva professionalitat, sinó les seves pròpies experiències.

Per saber-ne més

Atrápalo

Redondeo Solidario d'Atrápalo Social

Sant Marc