hosting per

Doctora Congo

L'equip de Muzungu Producciones (Xavier Aldekoa, Edu Marín i Angel Ballesteros) explica la història de Céline Tendobi, Cap de Ginecologia de l'Hospital Monkole, situat a Kinshasa (República Democràtica del Congo), un dels pitjors països del món per néixer dona.

Publicacions: La Vanguardia Digital, 14 de juliol de 2019Article a La Vanguardia, 4 de juliol de 2019Semàfor verd a La Vanguardia, 4 de juliol de 2019RAC1, 7 de juny de 2019Telesur, 5 de juny de 2019

El projecte de comunicació ha rebut el suport de la Unió Europea a travès de La Fede.cat (Organitzacions per a la justícia global) i ha permés el desplaçament de l'equip periodístic, juntament amb l'equip de la fundació, amb l'objectiu de donar a conéixer la tasca que la doctora desenvolupa al seu país d'orígen.