hosting per

Ja tenim els resultats d’Ebale 2018

Al llarg de l’any hem aconseguit fer un increment de beneficiaries a la RD del Congo.

Ebale - FortFait Mamá és un projecte solidari promogut per Fundació Montblanc juntament amb Amics de Monkole, la seva missió és assistir i facilitar l'accés mèdic a les dones i nens de la RD del Congo, a l'Hospital de Monkole.

Les dades dels nascuts d'aquest any, 2018, són molt positius, ha augmentat el nombre de beneficiàries i dels seus fills, tot això gràcies als donatius. Els resultats finals són:

• Eliba: 36 nascuts
  • Kimbondo: 76 nascuts