El projecte educatiu "Nosaltres" arriba a Girona

El dia 13 de novembre vam presentar, oficialment, el programa educatiu i audiovisual “Nosaltres” a l'Auditori Josep Irla de Girona.

Com ja sabeu, “Nosaltres “ és un projecte educatiu en format websèrie que pretén sensibilitzar i formar als joves sobre els temes socials que els preocupen a partir d’una perspectiva femenina sobre: el bullying, la relació amb els pares, l’amistat, les discriminacions de gènere, el racisme i les xarxes socials.

La primera temporada és formada per cinc peces audiovisuals fetes per la Fundació Montblanc i un equip de joves professionals del sector audiovisual.

Durant la presentació, es va presentar la feina de voluntariat que es fa des de Montblanc, es va mostrar la nova plataforma web i es va presentar el projecte educatiu amb les unitats didàctiques que l'acompanyen. També, es van visualitzar els cinc capítols de la ficció.

Com a cloenda, es va obrir torn de preguntes. Els professors que havien assistit, van realitzar qüestions concretes sobre les dinamitzacions a classe, l'edat en la qual és adient utilitzar el projecte i l'ampliació de contingut vers el curs escolar 2018/2019.

L'acte va ser tot un èxit: van assistir els directors de la producció, actors i actrius, i professors, pedagogs, psicòlegs, educadors socials, entre altres membres de la comunitat educativa de Girona i ciutats del costat.

Esperem que tingui una bona acollida entre els alumnes i l'utilitzin per fomentar la reflexió.