Ja hem estrenat l'ampliació de "Nosaltres"!

Els nous continguts audiovisuals de la webserie “Nosaltres” van ser presentats el passat dilluns 26 de novembre amb una gran acollida i èxit.

L’estrena del projecte es va celebrar a la Filmoteca de Catalunya on van participar tots els membres de l’equip tècnic i artístic, els membres de la Fundació Montblanc i tots els col·laboradors del projecte: Atrápalo, l’Ajuntament de Barcelona, Epic, el cinema Zumzeig, el col·legi Sant Marc de Sarrià, Princess Margaret School, Facultat de Comunicació Blanquerna, Young Soul Productions i els voluntaris de Mou Fitxa de Fundació Montblanc.

Va ser un acte molt especial, on van assistir més de 150 membres de la comunitat educativa, entitats juvenils i representants de l'Ajuntament de Barcelona.

Les noves peces audiovisuals donen continuïtat a les històries de l’anterior temporada, continuant com a protagonista la Paula Jornet, acompanyada, aquest cop, amb Roger Príncep, els dos són els encarregats de donar veu a la Laura i al Nil.

La temàtica, però, ha canviat; aquest cop es treballa, com a tema principal, la representació de la dona en l'adolescència, des d'un punt de vista molt concret: ningú ha de canviar res d'un mateix per agradar-li a un altre. Es mostren les inseguretats a l'adolescència, les pors, el sentiment de soledat, les relacions familiars i el primer amor.

A part dels nous continguts, també es va presentar l'ampliació de la web, amb noves facilitats per accedir-hi, i els nous dossiers de contingut pedagògic per facilitar el tracte d’aquests temes a l’aula.

A més a més, també es va parlar d'una de les novetats estrella de l'any 2019: les dinamitzacions a l'aula. Gràcies a l'Ajuntament de Barcelona, durant el 2018, Montblanc ha fet una prova pilot d'anar a l'aula a obrir debat amb els protagonistes de les ficcions, juntament amb membres de la Fundació. Fins ara, ha estat tot un èxit i, per això, vers l'any vinent, es pretén oferir les dinamitzacions, a part d'amb la 1a, també amb la 2a temporada. Si esteu interessats, només us heu de posar en contacte amb nosaltres!

Les valoracions després de la projecció van ser molt positives, destacant la naturalitat del tractament vers la perspectiva de gènere, els micromasclismes i l'assetjament escolar.

Tot l’equip està molt agraït per la rebuda del projecte i esperen que sigui de gran ajuda per conscienciar de tot allò que preocupa als adolescents a través de l'audiovisual.