2 premis pel projecte educatiu "Nosaltres"!

La plataforma educativa i audiovisual "Nosaltres" que la Fundació Montblanc va estrenar al febrer, s'ha endut dos premis per a "millor actriu" i una selecció oficial en tres festivals de cinema.

L'èxit de la plataforma no s'ha quedat només en la repercussió que s'està generant al llarg de les escoles de Catalunya, sinó que també ha arribat fins a festivals de websèries on els reconeixements no han parat d'arribar.

El projecte es va presentar a tres festivals: Fidewà Festival, Festival Ficticia de Websèries i els Premis Oriana de l'Ajuntament de Sant Andreu de la Barca. Als diversos festivals han assistit membres de la fundació i del projecte per representar a Montblanc i poder presentar el projecte en persona a les institucions de les respectives localitats. Tothom ha ressaltat el tractament naturalista de l'assetjament escolar i l'eficàcia d'entendre què senten les persones que estan sent assetjades.

En el Fidewà Festival i als Premis Oriana, l'actriu protagonista del projecte, la Paula Jornet, s'ha endut els premis a millor actriu. En els Oriana, la mateixa Paula va poder recollir el premi davant de les altres actrius de "Nosaltres", la directora i el director del projecte, l'ajudant de direcció, la directora d'art, la responsable de maquillatge i perruqueria i la Gerent de la Fundació. La Paula va donar les gràcies al festival, però, especialment a la Fundació Montblanc i als directors de les peces audiovisuals per creure en projectes educatius que treballin de manera directa conflictes socials que existeixen i calen parlar per poder evitar-los.

A Montblanc no podem estar més contents dels reconeixements que estem rebent i, cada vegada, estem més impacients per veure l'ampliació de continguts que estrenarem el 26 de novembre a les 19h a la Filmoteca de Catalunya. Us animem a tots a assistir-hi, serà una tarda fantàstica!