Ja hem acabat el rodatge!

La Fundació Montblanc ja està preparant nous continguts audiovisuals per a la seva plataforma educativa: "Nosaltres".

Després d'un any d'èxit inesperat, on la plataforma ha estat utilitzada en 150 centres de Catalunya en només 4 mesos, tornem a la càrrega amb nous continguts! Gràcies al suport d'Atrápalo, EPIC, Princess Margaret School, Col·legi Sant Marc de Sarrià i Facultat de Comunicació Blanquerna, la Fundació Montblanc ha acabat el rodatge de les noves peces audiovisuals que donaran continuïtat a les històries de les anteriors que ja es poden veure a: http://fundaciomontblanc.org/ca-es/projecte-educatiu.html

Tot i que els personatges són els mateixos, la temàtica, però, ha canviat; aquest cop treballem, com a tema principal, la representació de la dona en l'adolescència. Ara bé, tot des d'un punt de vista molt concret: ningú ha de canviar res d'un mateix per agradar-li a un altre. Des d'aquí tocarem les inseguretats a l'adolescència, les pors, el sentiment de soledat, les relacions familiars i l'amor.

El novembre presentarem les noves peces, així com l'ampliació de la web i els nous dossiers de contingut pedagògic a través dels quals els professors que vulguin podran treballar aquests temes.

Esperem que aquest projecte educatiu segueixi servint per parlar sobre temes complicats a l'aula i fomentar el debat!