Valldor solidari amb Kenya

Valldor representa el musical "Aladdin" al Centre Cívic Casinet de Sants a favor de Kenya.

Després de l'experiència al Col·legi Padre Damián on van assistir infants de diverses ONG de Barcelona, les voluntàries de Fundació Montblanc han repetit el musical al districte de Sants amb una causa solidària darrere: el projecte Kimlea Training Center de Kenya. Un projecte en el qual la Fundació porta molts anys treballant amb un objectiu clar: apoderar a la dona.

Moltes de les voluntàries aquest estiu faran un camp de treball a Kenya i, per això, tenien un vincle més fort amb la causa. Així, doncs, no només van fer la representació del musical, sinó que, també, van explicar de què tracta el projecte als assistents i van vendre samarretes que elles mateixes havien dissenyat. Van aconseguir vendre 25, però encara en queden moltes! Així que, si esteu interessats, encara sou a temps! Només us heu de posar en contacte amb nosaltres!

Tot el que es recapti, va directament al projecte Kimlea.

Al musical van assistir unes 120 persones i l'organització va quedar molt contenta i satisfeta pel resultat. Ara ja estan pensant en el següent musical solidari que faran que serà al desembre i, de ben segur, que serà genial!