Aladdin solidari al Col·legi Padre Damián

Les noies de Valldor han fet un musical per apropar la cultura teatral a tots aquells que no la poden gaudir habitualment.

Les nostres voluntàries van fer un espectacle ple de llums i de colors al col·legi Padre Damián. L'escola, des d'un principi, es va mostrar molt favorable a aquest tipus d'acció solidària i, per aquest motiu, els hi va deixar la seva sala d'actes sense cap problema. Les noies han estat mesos assajant i fent tot tipus de proves, fins i tot, elles mateixes han fet els decorats.

Estem molt orgullosos d'elles i de la seva dedicació. Amb molta empenta van aconseguir que assistissin diverses ONG amb els seus beneficiaris: Fundació Boscana, Associació Terral i la Fundació Mare de Déu de Fàtima. Aquests últims van dur a molts nens a veure l'espectacle i, pel que sabem, van sortir encantats i amb ganes de més!

Ara, divendres 22 de juny a les 19.30, tot aquell que vulgui podrà veure l'obra al Teatre Casinet de Sants. L'entrada, tan sols 4 € pels adults, anirà directament a un projecte de Kenya de la Fundació Montblanc; projecte en el qual, moltes d'elles aniran a treballar aquest estiu a un camp de treball que ha organitzat i supervisarà la mateixa Fundació.

Així que ja sabeu, us esperem a tots divendres!