Tot un èxit el musical solidari Anastàsia!

El club Sínia de Terrassa va organitzar un musical solidari a favor d'Ebale!

Després de molts mesos de treball, les nenes de 1r, 2n i 3r d'E.S.O van estrenar al teatre Alegria de Terrassa el musical d'Anastàsia. Van voler que tot el que es recaptés anés destinat a una causa solidària i, aquest cop, van decidir que fos pel projecte Ebale de la Fundació Montblanc per a la promoció de la dona.

Van participar 23 actrius que van interpretar tots els rols de la famosa pel·lícula, des d'Anastàsia fins al mateix Rasputín. A més, va haver-hi una presentadora que va informar els pares sobre Ebale i va donar pas al musical. També va haver-hi 8 voluntàries del club que van pentinar, maquillar, desmuntar la sala, fer d'apuntador... Entre les mares, es va formar una petita comissió que van ajudar l'equip del club a fer els vestuaris per a les actrius. A més, va haver-hi una membre del club que va exercir de regidora i orientava als tècnics de so i de llums de la sala.

La Fundació va tenir el plaer de poder assistir al musical i veure, de primera mà, la gran feina que havien fet. Després de molt d'esforç, els hi va sortir un musical ben rodó, amb molts riures i on les famílies que van assistir (més de 230 persones) van quedar encantades i expectants pel següent que faran l'any vinent.