hosting per dinahosting

Vespa Extreme per Monkole - MONGOLIA 2018

Vespa Solidària a Mongòlia per lluitar contra les malalties des de l'Hospital Monkole, a la RD del Congo (35.000 km en vespa, en solitari i sense suport logístic).

"VESPA EXTREME - WHEELS FOR LIFE" és una iniciativa solidària personal del nostre amic JAF Fernández que contempla la realització de viatges solidaris en Vespa a llocs remots i hostils que comporten dificultat d'accés i requeriments logístics complicats (hivernal a Nordkapp, Dakar, etc. ). A més els realitza en un temps limitat ja que els porta a terme durant les seves vacances laborals. Des 2017 aquests viatges en Vespa van units a una causa solidària que permet sensibilitzar la societat i recaptar fons per al projecte escollit. En aquest cas el repte solidari, MONGÒLIA 2018, serà a favor del projecte humanitari Hospital de Monkole a Kinshasa (R.D del Congo). Gràcies per donar suport a aquest repte amb les vostres donacions a l'Hospital de Monkole ... cada euro compta ... cada quilòmetre un somriure !!

Fes ara el teu donatiu:

Segueix l'aventura solidària a Facebook, Instagram, Youtube i Twitter