Inauguració exposició "Elles"

Hem inaugurat una exposició sobre la dona a l'Àfrica al centre cívic Cotxeres-Casinet.

El 13 de Febrer, la Fundació es va desplaçar el centre cívic Casinet de Sants per poder inaugurar l'exposició fotogràfica "Elles". Es tracta d'un recull de fotografies fetes per la mateixa Fundació amb col·laboració d'Enrique Barrio; amb ella es pretén donar a conèixer la vida de les dones a l'Àfrica; un continent on, avui en dia, la dona encara està infravalorada. És per aquest motiu que fem l'exposició, per fer evident el tracte que rep la dona a països com la República Democràtica del Congo, Kenya o Costa d'Ivori.

A l'acte va assistir la Mireia Logroño, membre del patronat de la Fundació. Va dir unes paraules sobre la seva experiència quan va viatjar a països de l'Àfrica i va exposar clarament la seva preocupació per la situació que la dona pateix allà. També va dir que, per aquest motiu, és important la tasca d'ONG que vetllin per la promoció de la figura femenina a àmbit local i internacional.

L'exposició és totalment lliure per a tothom que vulgui anar (és gratuïta) i estarà fins al 4 de març. Esperem que us hi passeu, la gaudiu i, sobretot, reflexioneu sobre la nostra situació i la d'ells.