Acte de presentació de "Nosaltres"

120 persones d'escoles, associacions i centres juvenils van assistir a la presentació del projecte educatiu i audiovisual "Nosaltres".

Després de més de 4 mesos treballant de valent per aconseguir que el projecte es fos presentat, per fi, vam fer pública la plataforma web que, des d'avui mateix, podeu trobar activa.

El dia 22 de gener vam presentar, oficialment, el programa educatiu i audiovisual "Nosaltres" a la Filmoteca de Catalunya. Van assistir molts docents interessats en ell i, també, membres de les entitats que han col·laborat activament en el projecte: Atrápalo Social, Facultat de Comunicació Blanquerna, Domestico Rent Barcelona, Young Soul, Mou Fitxa, Col·legi Sant Marc de Sarrià i la Filmoteca de Catalunya.

"Nosaltres" és un projecte educatiu que es formula al voltat d'un objectiu molt concret: portar els temes que preocupen als adolescents a l'aula perquè parlin i reflexionin sobre ells. Per fer-ho, hem dissenyat una plataforma web on trobareu 5 peces audiovisuals fetes per la Fundació i un equip de joves professionals del sector audiovisual. A més a més, ha estat tot supervisat per docents voluntaris d'arreu de Catalunya. També, aquests mateixos professors, han fet uns dossiers d'activitats pedagògiques que complementen els vídeos per poder treballar-los a classe. Així, doncs, donem una sèrie d'eines de formació en valors de manera totalment gratuïta per a tots aquells professors, psicòlegs, membres de casals, clubs i associacions que les vulguin utilitzar sense cap compromís.

La plataforma, com comentàvem, ja està activa i funciona de manera molt senzilla: podeu accedir a tot el contingut, menys als dossiers i els vídeos, els quals els podreu veure, només, si us heu registrat.

Va ser un acte molt especial, ja que en aquest 2018 la Fundació fa 20 anys d'activitat social a escala internacional i local. I vam inaugurar la nostra celebració amb la presentació d'aquest projecte de formació en valors en el qual creiem tant i que esperem que tingui tan bona acollida.