Èxit total de participació amb 923 inscripcions a les Colònies d’estiu de 2017

Com cada any, la Fundació realitza les colònies d'estiu per a nenes de diferents clubs d'arreu de Catalunya.

Ja fa 9 anys que duu a terme aquesta tasca juvenil i, des dels seus orígens, ha tingut molt bona acollida per part de les famílies a l'hora d'apuntar a les seves filles. Aquest any, però, hem batut rècords! Gairebé mil noies es van inscriure per poder gaudir de les colònies de 2017.

A més a més, la Fundació va decidir, per primer cop, obrir una nova via de contacte amb els pares: el Blog de les colònies. Entràvem en el terreny del blog amb l'objectiu de proporcionar informació gairebé diària als pares que tenien a les seves filles en les colònies per tal que sabessin, en general, com estaven i què anaven fent. No sabíem com funcionaria aquest nou experiment, però, els resultats han estat fantàstics: més de 8.500 visualitzacions.

Des de la Fundació només són paraules d'agraïment per la confiança dels pares i els seus comentaris per a millorar, ja que, sense ells, les colònies d'estiu de Montblanc no podrien existir.

El 2018, la Fundació fa 20 anys. 20 anys de tasca de cooperació internacional i d'ajudes locals per a la infància, la joventut i l'empoderament de la dona. Com a conseqüència, estem plantejant de fer quelcom especial per a les colònies de 2018 per poder celebrar, doncs, amb tots els pares i infants, aquests 20 anys de dedicació. Esperem que el que preparem us agradi i decidiu gaudir-hi, un any més, amb nosaltres!