"Cooperació i Solidaritat de proximitat"

"Cooperació i Solidaritat de proximitat" és el títol de la taula rodona que tindrà lloc al Centre Cívic Can Deu, a la Plaça de la Concòrdia 13, el proper dilluns 7 d'octubre a les 18:30h, en el marc de la festa major del Districte.

Una iniciativa de les entitats de solidaritat i cooperació, amb el suport del Districte de Les Corts, per a debatre i conèixer bones pràctiques en l'àmboit de la cooperació i la solidaritat a la nostra ciutat.

Intervenen:

• Antonia Giménez, coordinadora local de Creu Roja. "Models de Solidaritat i Cooperació de proximitat".
  • Francisco Luque, responsable del menjador solidari de la Parròquia de Sta. Maria Reina de Les Corts.
  • Lita Álvarez, directora de la Fundació Quatre Vents, entitat del Raval. Presentació del projecte "Servei d'Atenció a la Infància i la Família".

Comptem amb tots vosaltres!

Més informació SÍ, ACCEPTO