2 premis pel projecte educatiu "Nosaltres"!

La plataforma educativa i audiovisual "Nosaltres" que la Fundació Montblanc va estrenar al febrer, s'ha endut dos premis per a "millor actriu" i una selecció oficial en tres festivals de cinema.

Vespa Extreme per Monkole - MONGOLIA 2018

Vespa Solidària a Mongòlia per lluitar contra les malalties des de l'Hospital Monkole, a la RD del Congo (35.000 km en vespa, en solitari i sense suport logístic).

Ja hem acabat el rodatge!

La Fundació Montblanc ja està preparant nous continguts audiovisuals per a la seva plataforma educativa: "Nosaltres".

Una aventura per compartir

I el grup de voluntaris va aconseguir el seu somni. Tot va començar l'estiu passat. Quin és el teu somni, Núria? - Viure una experìencia a l'Àfrica. I la Núria, juntament amb un bon grup de persones, es va posar en marxa per al Projecte Kimlea. Primer va venir la gent, l'etapa de formació, la cerca de recursos, el contacte amb tanta gent generosa que ens va ajudar... L'estada a Kènia, del 25 d'agost al 10 de setembre... I ara ja estem de tornada, havent viscut l'experiència més enriquidora de la nostra vida... almenys fins ara! Kimlea Training Center de Kenya, un projecte d'apoderament de la dona en el qual la Fundació porta molts anys treballant. Si voleu veure com ens va anar, podeu llegir les entrades del bloc d'aquells dies.