Kimlea

Localització: Tigoni (Kenya).

Projecte: Kimlea Support.

Objecte: L'escola Kimlea prepara anualment a 120 dones per aconseguir una ocupació o perquè emprenguin un petit negoci. Fundació Montblanc canalitza col·laboracions i destina fons per becar les joves.

Contrapart: Kianda Foundation.

Beneficiaris: 120 mujeres al año.

Kimlea Technical Center es va establir el 1992 amb l'ajuda de la Unió Europea. És una escola de capacitació professional per a dones joves que no han pogut continuar els seus estudis per la situació familiar d'extrema pobresa en què viuen. La major part de la població adulta en aquesta zona treballa en la recol·lecció del te i obté un sou d'un euro al dia.

Descarrega aquesta fitxa per fer un donatiu a aquest projecte.

Si vols més informació, clica aquí.

També pots fer un donatiu a travès de PayPal aqui:

Si necessites un certificat, no oblidis enviar la fitxa amb les teves dades a la Fundació.

Más información SÍ, ACEPTO