Jugant al twister

Avui és l'aniversari de la nostra teacher Sílvia, li hem preparat una sorpresa en l'esmorzar i les noies de l'escola li han cantat el "Happy Birthday" amb instruments del país, una passada. Com és dissabte i no hi ha escola, hem aprofitat per anar a Marimba i organitzar jocs a l'aire lliure amb els petits i els grans. Entre setmana únicament estem amb els nens de l'escola bressol, els majors van a l'escola però molts dies es queden en Maramba ja que no els ve de gust anar-hi. Ha estat un matí una mica caòtica, els nens estaven feliços i no paraven de córrer i saltar pel camp. Hem jugat a futbol, al twister (fet a mà que vam fer a Barcelona), globus, jocs diversos ... Estaven pletòrics. Hem pogut apreciar la senzillesa dels nens, realment no necessiten res per jugar. El que ens ha impactat més a totes ha estat que s'han emocionat amb unes cintes verdes que els hem donat per jugar a un joc, aquestes cintes les hem fet amb el plàstic que s'utilitzen en els aeroports per embolicar les maletes, fins amb un tros de plàstic són feliços. Ens xoca molt aquest tipus de situacions perquè estem molt acostumades a una societat molt materialista i consumista. A hores d'ara, és quan t'adones que la felicitat d'un ésser humà es basa en l'afecte i en sentir-se estimat pels del teu voltant.

En arribar a Kimlea, hem preparat "Spanish dinner", com aquí sopen súper aviat, ens hem posat mans a l'obra ràpidament. Ens hem dividit en dos grups, les que cuinaven i les que han fet la decoració del menjador. En cuina hem estat Tere, Katty, Núria, Elena i Miriam, totes les altres s'han encarregat de dissenyar la sala amb flors, ventalls, sevillanes i un mapa espanyol. En cuina hem estat una mica apurades ja que no teníem molt de temps, però ha estat un èxit, sort de la nostra "Lady Katty". Els hem sorprès amb un salmorejo decorat al MASTERCHEF, truita de patates i un cheesecake. A més hem fet el pa a mà amb diferents formes. Ens ho hem passat d'allò més bé i els ha agradat molt, ens ho han agraït moltíssim. Ha estat molt especial. No volem anar-nos de Kenya ... Fins demà.

Más información SÍ, ACEPTO