• Una aventura per compartir
  • Valldor solidari amb Kenya
  • Aladdin solidari al Col·legi Padre Damián
  • Tot un èxit el musical solidari Anastàsia!
  • Una aventura per compartir

I el grup de voluntaris va aconseguir el seu somni. Tot va començar l'estiu passat. Quin és el teu somni, Núria? - Viure una experìencia a l'Àfrica. I la Núria, juntament amb un bon grup de persones, es va posar en marxa per al Projecte Kimlea. Primer va venir la gent, l'etapa de formació, la cerca de recursos, el contacte amb tanta gent generosa que ens va ajudar... L'estada a Kènia, del 25 d'agost al 10 de setembre... I ara ja estem de tornada, havent viscut l'experiència més enriquidora de la nostra vida... almenys fins ara! Kimlea Training Center de Kenya, un projecte d'apoderament de la dona en el qual la Fundació porta molts anys treballant. Si voleu veure com ens va anar, podeu llegir les entrades del bloc d'aquells dies.

• Valldor solidari amb Kenya

Valldor representa el musical "Aladdin" al Centre Cívic Casinet de Sants a favor de Kenya.

• Aladdin solidari al Col·legi Padre Damián

Les noies de Valldor han fet un musical per apropar la cultura teatral a tots aquells que no la poden gaudir habitualment.

• Tot un èxit el musical solidari Anastàsia!

El club Sínia de Terrassa va organitzar un musical solidari a favor d'Ebale!

Colònies

Organitzem colònies i activitats d'estiu de caire formatiu per a nens i joves

Mou fitxa!

Participa al nostre programa de voluntariat per a totes les edats