hosting per

• Ens arriba una història des de Kenya
  • Institució Igualada: Teatre solidari en favor de

Colònies

Organitzem colònies i activitats d'estiu de caire formatiu per a nens i joves

Mou fitxa!

Participa al nostre programa de voluntariat per a totes les edats

Promoció cultural i educativa

Dóna suport a projectes de formació a través de centres culturals

Et necessitem!

Dóna'ns una mica del teu temps i contribueix a fer entre tots un món millor

Testimoni de voluntariat

Les nostres voluntàries que van anar al camp de treball de Kenya el 2018 expliquen les seves experiències.

Malmö, el concert

Divendres 18 de gener a les 20h de la tarda a la Sala Bikini, estaran Malmö, obrint el concert: Halewa.
      18-01-2019

Les mentides a l'adolescència

Grup obert de debat per a famílies amb adolescents a partir de la visualització del darrer capítol de la web sèrie "Nosaltres". L'acte es celebrarà el dia 19 de desembre de 18h a 19:45h. Us hi esperem!
      19-12-2018
    • Musical solidari

Musical solidari "Meine Schule"

El pròxim 18 de gener es celebrarà el muscial solidari "Meine Schule" a les 19:30h al Teatre Alegria de Terrassa.
      18-01-2019

Subscriu-te a la Newsletter